000 03304nam a22003617a 4500
999 _c95060
_d95060
003 MN-UlMNUE
005 20200630144220.0
008 190110b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c11000
_a978-99978-1-207-0
035 _a9694
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _2ДАА
_a372.11
_bБ 121
100 _aНямдорж М.
110 _aНҮБ-ын Хүүхдийн сан, Монгол Улсын Боловсролын Их сургууль
245 0 _aБага насны хүүхдийн хөгжил хамгаалал
260 _c2017
_aУлаанбаатар
_bХүслийн өнгө ХХК
300 _a132х.
_c25см
500 _aЭнэхүү бүтээл нь сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэргэжилтэнд зориулсан ба тус сурах бичигт бага насны хүүхдийн хөгжлийн онцлог сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэрэгжилтэн нарын үүрэг, хүүхдийн хамгааллын үндсэн ойлголт, хүүхдийн эсрэг хүчирхийллийн хэлбэрүүд, хүүхэд хамгааллын урьдчилан сэргийлэх хамгаалах нөхөн сэргээх үйлчилгээний мөн чанар, хүүхэдтэй харилцах арга барилын талаар өгүүлсэн байна.
504 _aНомзүй х. 131-132
505 _aЭнэхүү бүтээл нь сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэргэжилтэнд зориулсан ба тус сурах бичигт бага насны хүүхдийн хөгжлийн онцлог сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэрэгжилтэн нарын үүрэг, хүүхдийн хамгааллын үндсэн ойлголт, хүүхдийн эсрэг хүчирхийллийн хэлбэрүүд, хүүхэд хамгааллын урьдчилан сэргийлэх хамгаалах нөхөн сэргээх үйлчилгээний мөн чанар, хүүхэдтэй харилцах арга барилын талаар өгүүлсэн байна.
_tХүүхдэд ээлтэй цэцэрлэг
_tХүүхдийн хөгжлийн талаарх онол онолыг үндэслэгчдийн үзэл санаа
_tХүүхэд хамгааллын үндсэн ойлголт
_tХүүхэд хамгааллын үйлчилгээ
_tХүүхэдтэй харилцах
_tБага насны хүүхдийн амьдралын орчин /анхдагч орчин гэр бүл болох нь/
653 _aХүүхдийн эрх
653 _aХүүхэд хамгаалал
653 _aХүүхдийн эсрэг хүчирхийлэл
653 _aХүүхдийн хөгжил
653 _aХүүхдийг судлах
653 _aЦэцэрлэгийн шалгуур үзүүлэлт
700 _aОюунтунгалаг О.
700 _aӨлзийтунгалаг Х.
700 _aЦэндсүрэн Т.
942 _2ddc
_cBK