000 | 03304nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c95060 _d95060 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200630144220.0 | ||
008 | 190110b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_c11000 _a978-99978-1-207-0 |
||
035 | _a9694 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_2ДАА _a372.11 _bБ 121 |
||
100 | _aНямдорж М. | ||
110 | _aНҮБ-ын Хүүхдийн сан, Монгол Улсын Боловсролын Их сургууль | ||
245 | 0 | _aБага насны хүүхдийн хөгжил хамгаалал | |
260 |
_c2017 _aУлаанбаатар _bХүслийн өнгө ХХК |
||
300 |
_a132х. _c25см |
||
500 | _aЭнэхүү бүтээл нь сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэргэжилтэнд зориулсан ба тус сурах бичигт бага насны хүүхдийн хөгжлийн онцлог сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэрэгжилтэн нарын үүрэг, хүүхдийн хамгааллын үндсэн ойлголт, хүүхдийн эсрэг хүчирхийллийн хэлбэрүүд, хүүхэд хамгааллын урьдчилан сэргийлэх хамгаалах нөхөн сэргээх үйлчилгээний мөн чанар, хүүхэдтэй харилцах арга барилын талаар өгүүлсэн байна. | ||
504 | _aНомзүй х. 131-132 | ||
505 |
_aЭнэхүү бүтээл нь сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэргэжилтэнд зориулсан ба тус сурах бичигт бага насны хүүхдийн хөгжлийн онцлог сургуулийн өмнөх боловсролын байгууллага, багш мэрэгжилтэн нарын үүрэг, хүүхдийн хамгааллын үндсэн ойлголт, хүүхдийн эсрэг хүчирхийллийн хэлбэрүүд, хүүхэд хамгааллын урьдчилан сэргийлэх хамгаалах нөхөн сэргээх үйлчилгээний мөн чанар, хүүхэдтэй харилцах арга барилын талаар өгүүлсэн байна. _tХүүхдэд ээлтэй цэцэрлэг _tХүүхдийн хөгжлийн талаарх онол онолыг үндэслэгчдийн үзэл санаа _tХүүхэд хамгааллын үндсэн ойлголт _tХүүхэд хамгааллын үйлчилгээ _tХүүхэдтэй харилцах _tБага насны хүүхдийн амьдралын орчин /анхдагч орчин гэр бүл болох нь/ |
||
653 | _aХүүхдийн эрх | ||
653 | _aХүүхэд хамгаалал | ||
653 | _aХүүхдийн эсрэг хүчирхийлэл | ||
653 | _aХүүхдийн хөгжил | ||
653 | _aХүүхдийг судлах | ||
653 | _aЦэцэрлэгийн шалгуур үзүүлэлт | ||
700 | _aОюунтунгалаг О. | ||
700 | _aӨлзийтунгалаг Х. | ||
700 | _aЦэндсүрэн Т. | ||
942 |
_2ddc _cBK |