000 | 06759nam a22004337a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220623133545.0 | ||
008 | 200529t2018 mp d|||| f||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c5000 | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a305.3'071 _bБ 553 |
||
110 | _aМонгол улсын Засгийн газар, Швейцарын хөгжлийн агентлагийн санхүүжилтээр хамтран хэрэгжүүлж буй "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол" төслийн хүрээнд МУБИС, Special Policy Development and Research Institute хамтран бүтээв. | ||
245 |
_aБоловсрол дахь жендэр _cХян. С. Энхтүвшин, Д. Хандармаа |
||
260 |
_aУБ _b2018 _cБи Си Ай ХХК |
||
300 |
_a202х. _bЗураг, хүснэгт _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aНийгмийн бодлогын хөгжлийн судалгааны хүрээлэн /НБХСХ/, МУБИС-ийн судлаачид хамтран Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн захиалгаар "Боловсрол дахь жендэр" хичээлийн хөтөлбөр ба 15 модуль бүхий гарын авлага боловсруулан бүх шатны боловсролын байгууллагын багш мэргэжилтнүүдэд зориулсан сургалтуудаар туршин сайжруулсны үндсэн дээр энэхүү гарын авлагыг бүтээж боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг сонирхон судалдаг хэн бүхэнд зориулсан гаргажээ. | ||
504 | _aНомзүй х.200, Товчилсон үгийн жагсаалт х.196, Бие даах ажлын сэдвийн чиглэл х.197 | ||
505 |
_aШвейцарын хөгжлийн агентлагийн санхүүжилттэй "Тогтвортой хөгжлийн Боловсрол /ТХБ/ төслийн хүрээнд хийгдсэн 2016 онд "Бага дунд боловсролын жендэрийн дүн шинжилгээ"-р боловсролд жендэрийн тэгш байдлыг хангах олон улсын болон олон улсын болон монгол орны бодлого, эрхзүйн орчин, боловсролын салбар дахь жендэрийн тулгамдсан асуудлууд, жендэрийн нийцтэй сургуулийн орчин, сурах бичиг, хичээлийн хөтөлбөр, жендэрийн талаарх олон нийт, оролцогч талуудын ойлголт хандлага, жендэрт суурилсан ялгаварлан гадуурхалт бх хүчирхийллийн талаарх үзэл хандлагыг жендэрийн дүн шинжилгээний тодорхой аргачлалуудын хосолмол хувилбарыг ашиглан судласан ба энэ судалгааны дүнд тулгуурлан Бага дунд боловсролын жендэрийн стратегийн үйл ажиллагааны төлөвлөлт 2017-2020-ийг боловсруулсан нь "Боловсролын салбарын жендэрийн стратегийн баримт бичиг 2017-2024"-ийн зорилго зорилтууд хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаанд тусгагдсан. Энэ ажлын хүрээнд Нийгмийн бодлогын хөгжлийн судалгааны хүрээлэн НБХСХ, МУБИС-ийн судлаачид хамтран Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн захиалгаар "Боловсрол дахь жендэр" хичээлийн хөтөлбөр ба 15 модуль бүхий гарын авлага боловсруулан бүх шатны боловсролын байгууллагын багш мэргэжилтнүүдэд зориулсан сургалтуудаар туршин сайжруулсны үндсэн дээр энэхүү гарын авлагыг бүтээж боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг сонирхон судалдаг хэн бүхэнд зориулсан гаргажээ. _tЖендэрийн үндсэн ойлголт _tТогтюортой хөгжил ба жендэр _tБоловсролын салбарын бодлого эрх зүйн орчны жендэрийн асуудлууд _tХүйс жендэрийн ялгааг багшлахуй суралцахуй үйл явцад харгалзах нь _tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хөтөлбөр _tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хэрэглэгдэхүүн _tСургуулийн материаллаг орчин анги зохион байгуулалт жендэр _tЖендэрийн мэдрэмжтэй багшлахуйн хэл яриа, багш сурагч, сурагч хоорондын харилцан үйлдэл _tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон хичээлээс гадуурх үйл ажиллагаа _tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон мэргэжлийн чиг баримжаа олгох хөтөлбөр _tЖендэрт ээлтэй сургууль _tЖендэрт суурилсан хүчирхийллээс ангид орчин бүрдүүлэх нь _tХянал шинжилгээ үнэлгээ ба жендэр _tБоловсролын байгууллагын бодлого төлөвлөлтөд жендэрийн тэгш байдлын үзэл баримтлалыг тусгасан нь _tБоловсролын салбар дахь жендэрийн мэдрэмжтэй санхүүжилт |
||
653 | _aЖендэр | ||
653 | _aБоловсрол дахь жендэр | ||
653 | _aжендер | ||
653 | _aХүйсийн ялгаа | ||
653 | _aХүний эрх | ||
653 | _aЭмэгтэйчүүдийн эрх | ||
653 | _aБоловсролын бодлого | ||
653 | _aТогтвортой хөгжлийн боловсрол хөтөлбөр | ||
653 | _aГарын авлага | ||
700 | _aОдгэрэл Ц. | ||
700 | _aТүмэндэлгэр С. | ||
700 | _aАмаржаргал А. | ||
700 | _aБатзаяа Б. | ||
700 | _aТуяачимэг Т. | ||
700 | _aҮүрийнтуяа Н. | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c97764 _d97764 |