000 06759nam a22004337a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220623133545.0
008 200529t2018 mp d|||| f||| 00| 0 mon d
020 _c5000
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a305.3'071
_bБ 553
110 _aМонгол улсын Засгийн газар, Швейцарын хөгжлийн агентлагийн санхүүжилтээр хамтран хэрэгжүүлж буй "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол" төслийн хүрээнд МУБИС, Special Policy Development and Research Institute хамтран бүтээв.
245 _aБоловсрол дахь жендэр
_cХян. С. Энхтүвшин, Д. Хандармаа
260 _aУБ
_b2018
_cБи Си Ай ХХК
300 _a202х.
_bЗураг, хүснэгт
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aНийгмийн бодлогын хөгжлийн судалгааны хүрээлэн /НБХСХ/, МУБИС-ийн судлаачид хамтран Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн захиалгаар "Боловсрол дахь жендэр" хичээлийн хөтөлбөр ба 15 модуль бүхий гарын авлага боловсруулан бүх шатны боловсролын байгууллагын багш мэргэжилтнүүдэд зориулсан сургалтуудаар туршин сайжруулсны үндсэн дээр энэхүү гарын авлагыг бүтээж боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг сонирхон судалдаг хэн бүхэнд зориулсан гаргажээ.
504 _aНомзүй х.200, Товчилсон үгийн жагсаалт х.196, Бие даах ажлын сэдвийн чиглэл х.197
505 _aШвейцарын хөгжлийн агентлагийн санхүүжилттэй "Тогтвортой хөгжлийн Боловсрол /ТХБ/ төслийн хүрээнд хийгдсэн 2016 онд "Бага дунд боловсролын жендэрийн дүн шинжилгээ"-р боловсролд жендэрийн тэгш байдлыг хангах олон улсын болон олон улсын болон монгол орны бодлого, эрхзүйн орчин, боловсролын салбар дахь жендэрийн тулгамдсан асуудлууд, жендэрийн нийцтэй сургуулийн орчин, сурах бичиг, хичээлийн хөтөлбөр, жендэрийн талаарх олон нийт, оролцогч талуудын ойлголт хандлага, жендэрт суурилсан ялгаварлан гадуурхалт бх хүчирхийллийн талаарх үзэл хандлагыг жендэрийн дүн шинжилгээний тодорхой аргачлалуудын хосолмол хувилбарыг ашиглан судласан ба энэ судалгааны дүнд тулгуурлан Бага дунд боловсролын жендэрийн стратегийн үйл ажиллагааны төлөвлөлт 2017-2020-ийг боловсруулсан нь "Боловсролын салбарын жендэрийн стратегийн баримт бичиг 2017-2024"-ийн зорилго зорилтууд хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаанд тусгагдсан. Энэ ажлын хүрээнд Нийгмийн бодлогын хөгжлийн судалгааны хүрээлэн НБХСХ, МУБИС-ийн судлаачид хамтран Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн захиалгаар "Боловсрол дахь жендэр" хичээлийн хөтөлбөр ба 15 модуль бүхий гарын авлага боловсруулан бүх шатны боловсролын байгууллагын багш мэргэжилтнүүдэд зориулсан сургалтуудаар туршин сайжруулсны үндсэн дээр энэхүү гарын авлагыг бүтээж боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг сонирхон судалдаг хэн бүхэнд зориулсан гаргажээ.
_tЖендэрийн үндсэн ойлголт
_tТогтюортой хөгжил ба жендэр
_tБоловсролын салбарын бодлого эрх зүйн орчны жендэрийн асуудлууд
_tХүйс жендэрийн ялгааг багшлахуй суралцахуй үйл явцад харгалзах нь
_tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хөтөлбөр
_tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хэрэглэгдэхүүн
_tСургуулийн материаллаг орчин анги зохион байгуулалт жендэр
_tЖендэрийн мэдрэмжтэй багшлахуйн хэл яриа, багш сурагч, сурагч хоорондын харилцан үйлдэл
_tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон хичээлээс гадуурх үйл ажиллагаа
_tЖендэрийн нөлөөллийг тооцсон мэргэжлийн чиг баримжаа олгох хөтөлбөр
_tЖендэрт ээлтэй сургууль
_tЖендэрт суурилсан хүчирхийллээс ангид орчин бүрдүүлэх нь
_tХянал шинжилгээ үнэлгээ ба жендэр
_tБоловсролын байгууллагын бодлого төлөвлөлтөд жендэрийн тэгш байдлын үзэл баримтлалыг тусгасан нь
_tБоловсролын салбар дахь жендэрийн мэдрэмжтэй санхүүжилт
653 _aЖендэр
653 _aБоловсрол дахь жендэр
653 _aжендер
653 _aХүйсийн ялгаа
653 _aХүний эрх
653 _aЭмэгтэйчүүдийн эрх
653 _aБоловсролын бодлого
653 _aТогтвортой хөгжлийн боловсрол хөтөлбөр
653 _aГарын авлага
700 _aОдгэрэл Ц.
700 _aТүмэндэлгэр С.
700 _aАмаржаргал А.
700 _aБатзаяа Б.
700 _aТуяачимэг Т.
700 _aҮүрийнтуяа Н.
942 _2ddc
_cBK
999 _c97764
_d97764