000 | 02575nam a22002777a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c98947 _d98947 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190705153157.0 | ||
008 | 190503b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99978-17-29-7 _c15000 |
||
037 | _fхудалдаж авсан | ||
040 | _cБС. | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a494.23 Б341 |
||
100 | _aБаттөгс Ш. | ||
245 | _aХэрэглээний найруулга зүй ба найруулах эрдэмд суралцах нь | ||
260 |
_aУБ. _bБит Пресс ХХК. _c2017 |
||
300 |
_a156х. _c20см. |
||
500 | _aСуралцагч мэргэжлийн болон суралцахуйн үйл ажиллагаанд эх чадалтай ашигладаг байх, үүний тулд унших, ярих, бичих, ухаарах, эргэцүүлэх үйлийн үр дүнд санаа бодлоо яриа, бичгийн хайруулгын хэм хэмжээ, шаардлагын дагуу зөв, соёлтой илэрхийлдэг, шинэ санаа урлан бүтээдэг болох нь нэн чухал юм... | ||
505 |
_tӨмнөх үг 3-4х. _tХэрэглээний найруулга зүй ба найруулах эрдэмд суралцах нь 7-9х. _tНайруулгын алдаа түүнийг ангилах нь 9-17х. _tМансууруулах бодисын аюул 17-19х. _tД. Нацагдоржийнзохиолын хэл, найруулгад хийсэн зарим ажиглалт 19-23х. _tБагшийн хэл ярианы соёлд тавих шаардлага 24-33х. _tЦахим орчинд найруулга гажуу хэрэглэсэн хэдэн үгийн жишээ 33-42х. _tДасгал -42-154х. |
||
505 | _tЭнэхүү номонд хэрэглээний найруулга зүйн толорхойлолт түүний зорилгоос эхлээд найруулгын хам хэмжээ, шаардлага, найруулгын алдаа, түүний ангиллыг тоймлон дурсаны зэрэгцээ хамгийн чухал нь алдааг оношлох, алдаатай гэж үзсэний учир нь юу байна түүнийг яаж засах вэ зэрэг практик зөвлөмжийг хэлний баримтаарнотлон өгүүлжээ | ||
653 | _aНайруулга зүй | ||
653 | _aХэл яриа | ||
653 | _aХэл шинжлэл | ||
653 | _aЦахим орчны хэлний найруулга | ||
942 |
_2ddc _cBK |