000 02575nam a22002777a 4500
999 _c98947
_d98947
003 MN-UlMNUE
005 20190705153157.0
008 190503b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-17-29-7
_c15000
037 _fхудалдаж авсан
040 _cБС.
041 _amon
082 _221
_a494.23 Б341
100 _aБаттөгс Ш.
245 _aХэрэглээний найруулга зүй ба найруулах эрдэмд суралцах нь
260 _aУБ.
_bБит Пресс ХХК.
_c2017
300 _a156х.
_c20см.
500 _aСуралцагч мэргэжлийн болон суралцахуйн үйл ажиллагаанд эх чадалтай ашигладаг байх, үүний тулд унших, ярих, бичих, ухаарах, эргэцүүлэх үйлийн үр дүнд санаа бодлоо яриа, бичгийн хайруулгын хэм хэмжээ, шаардлагын дагуу зөв, соёлтой илэрхийлдэг, шинэ санаа урлан бүтээдэг болох нь нэн чухал юм...
505 _tӨмнөх үг 3-4х.
_tХэрэглээний найруулга зүй ба найруулах эрдэмд суралцах нь 7-9х.
_tНайруулгын алдаа түүнийг ангилах нь 9-17х.
_tМансууруулах бодисын аюул 17-19х.
_tД. Нацагдоржийнзохиолын хэл, найруулгад хийсэн зарим ажиглалт 19-23х.
_tБагшийн хэл ярианы соёлд тавих шаардлага 24-33х.
_tЦахим орчинд найруулга гажуу хэрэглэсэн хэдэн үгийн жишээ 33-42х.
_tДасгал -42-154х.
505 _tЭнэхүү номонд хэрэглээний найруулга зүйн толорхойлолт түүний зорилгоос эхлээд найруулгын хам хэмжээ, шаардлага, найруулгын алдаа, түүний ангиллыг тоймлон дурсаны зэрэгцээ хамгийн чухал нь алдааг оношлох, алдаатай гэж үзсэний учир нь юу байна түүнийг яаж засах вэ зэрэг практик зөвлөмжийг хэлний баримтаарнотлон өгүүлжээ
653 _aНайруулга зүй
653 _aХэл яриа
653 _aХэл шинжлэл
653 _aЦахим орчны хэлний найруулга
942 _2ddc
_cBK