000 | 01825nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20221216164831.0 | ||
008 | 190704b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789997849922 _c12000 |
||
037 | _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a370.1 _bЛ 82 |
||
100 | 0 |
_aЛувсандорж, Ц. _eЗохиогч _9634 |
|
245 |
_aИх сургуулийн багш : _bЭрдмийн эрэмбэ үнэ цэнэ / _cЦ. Лувсандорж, Д. Наранцэцэг |
||
246 | _aУг бүтээлийг МУБИС-ийн дотоод санхүүжилтээр хийж гүйцэтгэв | ||
260 |
_aУБ _bБитпресс ХХК _c2019 |
||
300 |
_a96 хуудастай _c20 см |
||
505 |
_tИх сургуулийн багшийн уг чанар эрдмийн эрэмбэ -- _tИх сургуулийн багшийн цалин үнэ цэнэ -- |
||
520 | _aИх сургуулийн сургалт судалгаа нийгмийн үйлчилгээг гүйцэтгэгч нь багш юм. Багшийн хөгжлөөс их сургуулийн хөгжил хамаарна. Бид энэхүү судалгаагаар их сургууль профессор төвт тогтолцоонд тулгуурлан зүй тогтлоороо хөгжих улмаар ийм хөгжилд хүрэхэд тооцох чухаг санаа зохих харьцааг тогтоохыг зорьжээ. | ||
653 | _aБагшийн хөдөлмөр | ||
653 | _aБагшийн ажил | ||
653 | _aДээд сургуулийн багш | ||
653 | _aБагшийн үнэ цэнэ | ||
700 | 0 |
_aНаранцэцэг, Д. _eЗохиогч _9733 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c99293 _d99293 |