000 | 02620nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220818135250.0 | ||
008 | 190705b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99978-4-660-0 _c33000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
082 |
_221 _a410 _bН 287 |
||
100 | _aНансалмаа Н. | ||
245 |
_aНийгэм хэл шинжлэл _cХяна. Л. Чулуунбаатар (Ph.D), Г. Томтогтох (Ph.D) |
||
260 |
_aУБ _c2019 |
||
300 |
_a390х. _c20см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aЭнэхүү ном нь хэл ба нийгэм гэх шинжлэх ухааны хоёр бие даасан салбарыг тэдгээрийн дотоодын олон салбар дэд ухаантай хамт авч харилцаа хамаарал, нэгдэл бие биедээ үзүүлэх нөлөөг нийгэм хэл шинжлэлийн онолд суурилан ерөнхий ба тусгай хэл шинжлэл тэр дундаа монгол хэл шинжлэлийн үүднээс задлан шинжилж боловсруулжээ | ||
504 | _aНомзүй х.384 | ||
505 |
_aЭнэхүү ном нь хэл ба нийгэм гэх шинжлэх ухааны хоёр бие даасан салбарыг тэдгээрийн дотоодын олон салбар дэд ухаантай хамт авч харилцаа хамаарал, нэгдэл бие биедээ үзүүлэх нөлөөг нийгэм хэл шинжлэлийн онолд суурилан ерөнхий ба тусгай хэл шинжлэл тэр дундаа монгол хэл шинжлэлийн үүднээс задлан шинжилж боловсруулжээ _tНийгэм хэл шинжлэлийн судлагдахуун _tҮндэстний хэл _tХэлний нөхцөл байдал _tХэлний бодлого _tХэл сурах эзэмших нь нийгэм хэл шинжлэлийн асуудал болох нь _tХэл соёл сэтгэлгээний хэв шинж _tХэл ба соёл хоорондын харилцаа _tхэл ба шашин _tХэл ба улс төр _tХэл бичиг үсэг |
||
653 | _aХэл аялгуу | ||
653 | _aХэлний төрөл | ||
653 | _aХэлний хэрэглээ | ||
653 | _aЭко хэл шинжлэл | ||
653 | _aХэлний даяаршил | ||
653 | _aБичиг үсэг | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c99317 _d99317 |