000 02422nam a22003137a 4500
999 _c99946
_d99946
003 MN-UlMNUE
005 20191128082450.0
008 191128b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-22-368-7
_c7000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.302 81 И967
_bИ 967
100 _aИчинхорлоо Ш.
245 _aСурахуй хийгээд сурах арга
_cРед. Д. Эрдэнэчулуун
246 _aБагш мэргэжлээр суралцаж байгаа оюутанд зориулсан сурах бичиг
260 _aУБ
_bАлмаз пресс ХҮ
_c2019
300 _a116х.
_c20см
500 _aЭнэхүү сурах бичгийн бичихдээ мэргэжлийн заавал судлах "Суралцахуй ба багшлахуйн үндэс" хөтлбөрийн "Суралцахуй" бүлгийн стандартыг үндэс болгосон ба 3 бүлэгт хуваан сурахуй, сурах аргын онолын мэдлэг болон хэрэглээний зүйлийг багтааж гадаад дотоодын судлаачдын судалгааг тусгахыг зорьсон хэмээн номын зохиогч бичжээ.
505 _aЭнэхүү сурах бичгийн бичихдээ мэргэжлийн заавал судлах "суралцахуй ба багшлахуйн үндэс" хөтлбөрийн "Суралцахуй" бүлгийн стандартыг үндэс болгосон ба 3 бүлэгт хуваан сурахуй, сурах аргын онолын мэдлэг болон хэрэглээний зүйлийг багтааж гадаад дотоодын судлаачдын судалгааг тусгахыг зорьсон хэмээн номын зохиогч бичжээ.
_tСурахуйн онолын үндэс
_tСурахуй түүний агуулга
_tСурах арга төрөл зүйл, үнэлгээ
653 _aКонструктив үзэл
653 _aХүүхдийн судлах
653 _aСурах үйл
653 _aАмжилттай сурах
653 _aСурах арга
653 _aВыготскийн онол Л.С.Виготски
653 _aГальперины онол Ю.Я.Гальперин
942 _2ddc
_cBK