000 | 02422nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c99946 _d99946 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20191128082450.0 | ||
008 | 191128b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-9919-22-368-7 _c7000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.302 81 И967 _bИ 967 |
||
100 | _aИчинхорлоо Ш. | ||
245 |
_aСурахуй хийгээд сурах арга _cРед. Д. Эрдэнэчулуун |
||
246 | _aБагш мэргэжлээр суралцаж байгаа оюутанд зориулсан сурах бичиг | ||
260 |
_aУБ _bАлмаз пресс ХҮ _c2019 |
||
300 |
_a116х. _c20см |
||
500 | _aЭнэхүү сурах бичгийн бичихдээ мэргэжлийн заавал судлах "Суралцахуй ба багшлахуйн үндэс" хөтлбөрийн "Суралцахуй" бүлгийн стандартыг үндэс болгосон ба 3 бүлэгт хуваан сурахуй, сурах аргын онолын мэдлэг болон хэрэглээний зүйлийг багтааж гадаад дотоодын судлаачдын судалгааг тусгахыг зорьсон хэмээн номын зохиогч бичжээ. | ||
505 |
_aЭнэхүү сурах бичгийн бичихдээ мэргэжлийн заавал судлах "суралцахуй ба багшлахуйн үндэс" хөтлбөрийн "Суралцахуй" бүлгийн стандартыг үндэс болгосон ба 3 бүлэгт хуваан сурахуй, сурах аргын онолын мэдлэг болон хэрэглээний зүйлийг багтааж гадаад дотоодын судлаачдын судалгааг тусгахыг зорьсон хэмээн номын зохиогч бичжээ. _tСурахуйн онолын үндэс _tСурахуй түүний агуулга _tСурах арга төрөл зүйл, үнэлгээ |
||
653 | _aКонструктив үзэл | ||
653 | _aХүүхдийн судлах | ||
653 | _aСурах үйл | ||
653 | _aАмжилттай сурах | ||
653 | _aСурах арга | ||
653 | _aВыготскийн онол Л.С.Виготски | ||
653 | _aГальперины онол Ю.Я.Гальперин | ||
942 |
_2ddc _cBK |