Суралцах идэвх, оролцоог хангахад багшлахуйн стратегийн үр нөлөө: БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны Алша зүүн хошууны Монгол үндэстний туршилтын бага сургуулийн монгол хэлний хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /

370.7
C38 2022
Celemuge, Ma.
          Суралцах идэвх, оролцоог хангахад багшлахуйн стратегийн үр нөлөө: БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны Алша зүүн хошууны Монгол үндэстний туршилтын бага сургуулийн монгол хэлний хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Ma. Celemuge ; Удирдсан багш: дэд профессор (Ph.D) Р. Намжилдагва ; Шүүмжлэгч багш: дэд профессор (Ph.D) Ч. Байгалмаа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 55 хуудастай:, Зурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай; 30см+ CD (12x12). -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлал Арга Зүйн Тэнхим (Боловсрол Судлалын Сургууль)) - Эрхэлсэн байгууллага

Боловсрол судлал

Ном зүйтэй (хуудас 47-48)

Нэгдүгээр бүлэг. Багшлах арга, түүний мөн чанар -- Хоёрдугаар бүлэг. Судалгааны явц, үр дүн

Судалгааны бүтээлдээ бага боловсролын монгол хэлний багш нарын багшлах стратеги бодит үр өгөөж болон суралцагчдын идэвх, оролцоонд нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг судалсан


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол (Кирилл)


Боловсрол

370.7 / C38 2022
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077