Суралцах идэвх, оролцоог хангахад багшлахуйн стратегийн үр нөлөө: БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны Алша зүүн хошууны Монгол үндэстний туршилтын бага сургуулийн монгол хэлний хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Ma. Celemuge ; Удирдсан багш: дэд профессор (Ph.D) Р. Намжилдагва ; Шүүмжлэгч багш: дэд профессор (Ph.D) Ч. Байгалмаа
Material type:
- text
- computer
- computer disc
- 21 370.7 C38 2022
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Магистрын бүтээл | МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 | 370.7 C38 2022 (Browse shelf(Opens below)) | Гэрээр олгохгүй | Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 | TDM3159 |
Боловсрол судлал Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2022
Ном зүйтэй (хуудас 47-48)
Нэгдүгээр бүлэг. Багшлах арга, түүний мөн чанар -- Хоёрдугаар бүлэг. Судалгааны явц, үр дүн
Судалгааны бүтээлдээ бага боловсролын монгол хэлний багш нарын багшлах стратеги бодит үр өгөөж болон суралцагчдын идэвх, оролцоонд нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг судалсан
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
There are no comments on this title.